utflykt till särö västerskog



Förra fredagen var det strålande sol och Liam och jag åkte på utflykt. Vid det här laget tar jag varje tillfälle jag kan att ta mig ut; särskilt om "ut" betyder skog och hav. Och Liams sällskap är ju det bästa. Det var en härlig, härlig dag!


Vi åkte till Särö Västerskog, ett naturreservat söder om Göteborg. Jag tänkte på hur mycket hav jag hade i somras, och hur nyligen det var? Jag badade för fullt i slutet av augusti - det är två och en halv månad sedan. Det är ju ingen tid alls! Än en gång är jag tacksam för hur årstiderna ändras, så att det alltid finns något nytt att glädjas åt.



Liam hade packat pastasallad, babybels, linschips och vindruvor, och så en termos med varm choklad till efterrätt. Det var perfekt.


Jag gillar promenadslingor så mycket. Att leta sig fram stiglöst har sin charm, men här vet man att man inte kommer missa det som är finast, för att folk som känner området bättre än jag har valt var jag ska gå.



Frampå eftermiddagen klev vi upp på en utsiktspunkt och drack varm choklad i det här guldljuset.



Liam illustrerar hur jag klappar i händerna när jag är lycklig och exalterad. :)


Fast själv tycker jag att jag mest ser ut såhär. :)


För övrigt: Varje gång jag ser på bild hur mycket silver jag har i håret tänker jag "GÖÖÖÖTT". SÅ snyggt ju. (Jag ser det inte riktigt i spegeln framifrån eftersom det mest är uppepå huvudet än så länge. Men snart så!)

Cara Dillon | She Moved Through the Fair

No comments :

Post a Comment