sommarjobb!



Men jag har ju glömt att berätta en jätterolig grej! Jag har ju fått sommarjobb! Jag ska vara ledare på sommarläger för barn, i nästan sex veckor tror jag det blir. Det är det sommarjobbet jag allra helst ville ha och även om det säkert blir tröttsamt och jobbigt stundtals - det är ju vansinnigt intensivt att vara ledare, vet jag sedan tidigare - så tror jag att det kommer bli fantastiskt. Och dessutom får jag vara vid havet större delen av sommaren. Jag är så glad!

***

I've forgotten to tell you, I got a summer job last week! I'm going to work at summer camps for children for about six weeks. It's the job I wanted the most and even though I'm sure it will be tiring at times, I think it's going to be great. And I get to be by the sea for the most of the summer. I'm so happy!

Akron/Family | River

2 comments :