juni var roadtrip och lediga dagar



Juni var en promenad i Änggårdsbergen och kvällsskuggor på vardagsrumsväggen.


Juni var en underbar åttadagarsroadtrip med Viktor.


Juni var kvällsmat och slapp i soffan.


Juni var en middag med Åse och många pysselkvällar.


Juni var en dag på Liseberg och sedan en kväll på Götaplatsen för att lyssna på Tove Styrke och Loreen med Viktor och Spogardh.


Juni var att ligga i hängmattan och att knycka paprika av viktor när han lagar mat.


Juni var ett helt fabulöst midsommarfirande på Donsö i goda vänners lag.


I juli önskar jag att jag ska ha ork över att kunna göra annat än att bara jobba. Jag önskar mig att jag ska träna och äta rätt nyttigt. Och jag önskar mig sol någon dag när jag är ledig, för jag längtar efter havet. (På instagram heter jag kristinladstrom.)

No comments :

Post a Comment