i söndags


Skolstartsvecka och jag har haft fullt upp varenda dag! Det är så härligt att äntligen vara tillbaka. Flera goda nyheter har jag fått, till exempel blev jag tillfrågad om att vara sopransolist i ett barockverk i november, så himla roligt med den uppskattningen (och gage är ju också trevligt). Men någon bloggtid har det då rakt inte blivit de senaste dagarna (även om jag såklart har fotat lite ...), så nu går vi tillbaka till i söndags och ser vad som hände då.


Först träffade jag min älskling Åse för brunch på Egg & Milk. Då var vi nöjda med livet!


Sen gick vi bort till Slottskogen och promenerade runt på bagageloppisen lite, men hittade inget värt.


Och sen gick vi hem till mig och rensade ur min garderob, hurra!


På kvällen åt jag middag med familjen på Svarta Oliver eftersom min bror fyllde år och inte vill ha kalas. Mamma ser nöjd ut för att hon just gjort fula miner bakom Henrik. De andra satt i motljus så de fick inte vara med på bild den här gången.

En ganska perfekt söndag, måste jag säga!

Van Morrison | Come Running

No comments :

Post a Comment