valborgsmässoafton


Lite underligt att posta valborgsbilder kanske nu när jag redan har postat ett inlägg med "det sista av april" ... men jag glömde helt enkelt bort att jag hade dem. Och det var en fin kväll, helt klart värd att blogga. Mina valborgsplaner (efter att ha jobbat till sju) gick ut på att i princip vara där Sofia var, eftersom det är så sällan hon är i landet. Så hamnade vi på en fin fest hemma hos Johan i Majorna.


GOTT


Stabil spellista på Karins mobil!


Det bästa var när Sofia, Bersa och jag samtidigt kände att det blev lite väl stimmigt i vardagsrummet och satte oss i köket och pratade om livet och sånt. <3

Det ser helt höstigt ut på bilderna, och nu är det rena sommaren ute! Konstigt. Samtidigt var nog ändå Valborgsmässoaften den första riktiga vårkvällen. För det var första natten som det gick att promenera hem, fast klockan var ett, bara för att man ville och för att luften var så skön och man hade så gott sällskap. Det är vårnätterna.

No comments :

Post a Comment