min fredag


På senare tiden har jag förstått att det verkar som att jag har fullt upp hela tiden och alltid har roligt. Jag tänker att det nog inte någon som tror att jag är lycklig hela tiden med tanke på hur öppen jag har varit med den här skiten, men jag vill dessutom inte att någon ska tro att jag jämt har saker för mig. För det är ju en av de saker jag själv har problem med gällande andras bloggar, att jag tycker det verkar som att folk lever så tjusiga aktiva liv och alltid har folk runtomkring sig och kalendern fulltecknad med viktiga och roliga saker. Och att jag fortfarande liksom tycker att man är cool då, på något sätt? Det är ju onekligen lättare att fota, och alltså blogga, när det händer mycket. Men eftersom jag inte vill att ni ska tro att jag är upptagen och cool så kommer här ett inlägg om min fredag.

I fredags gjorde jag i stora drag två saker. Detta:


Och detta:


Och sedan gick jag till 7-Eleven (dit är det två kvarter) och köpte detta:


Och sen gick jag hem och åt upp den.

Det var min fredag.

Isolation Years | Cover the Distance

No comments :

Post a Comment