tisdagen den nionde juli


I början av veckan hade jag det redigt lugnt. Detta hände i tisdags:


Jag var hos frisören, det var sannerligen för länge sedan. Är mycket nöjd.


Jag gjorde några ärenden på stan och försökte förnya min garderob. Är ju som ni vet inte något fan av att shoppa, men när man går ned rätt mycket i vikt har man ju liksom inget att sätta på sig annars. Något jag dock är ett fan av är den här stan, som ser ut som ovan.


Jag tog ned min gamla fotovägg, som jag satte upp i november och som plötsligt kändes som från en helt annan tid ...


... gjorde ett fint fotoalbum av bilderna ...


... och satte upp en ny fotovägg, som enbart innehåller foton från det senaste halvåret och som påminner mig om allt vackert jag trots allt haft den här tiden. Allt det som gjorde att jag överlevde.

Jude | I Know

2 comments :

  1. Shit vad snyggt med fotovägg! Jag måste härmas sen när jag kommer tillbaka hem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Jamen gör det! Det är jättekul att ha, man blir glad.

      Delete