whiskey and a bow-tie bal



Den fina trippelfestkväll som började såhär , fortsatte med Whiskey and a bow-tie bal (jag drack ingen whiskey, men eventet hette så). Jag har inte dansat balboa på jättelänge men mindes att jag tycker att det är roligt, så jag satsade och gick dit.


Hej! :)


Där var en drös med fint folk som jag tycker om.


De här två underbara DJ:arna (som bara spelade vinyl och provlyssnade nästa låt genom en gammal telefonlur) hade ett pågående DJ-battle hela kvällen, som jag förstod det. Men de hann ändå dansa balboa med varandra i DJ-båset. Grymt.


Och trots att de DJ-krigade verkar de tycka ganska bra om varandra. :)


Johanna och Sebastian tog en massa dansbilder på mig. Blir ju alltid glad för bilder på mig där jag ser vettig ut, men mest av allt när jag dansar. Det verkar som att jag liksom är snäppet finare när jag dansar än annars.


Och mitt i alltihop blev det väldigt tydligt hur mycket jag tycker om att dansa balboa. Bluesen har tagit över på senare, som ni märkt, och en hel del lindy hop har jag klämt in, men balboan har fått stryka på foten. Det får det bli ändring på efter en hel kväll av den här sortens lyckliga flin. :)

No comments :

Post a Comment