den "nästan tomma" fredagen

I fredags var jag leeedig. Jag tänkte "åh vad skönt att ha en nästan helt tom fredag" (tom sånär som på ett rep jag hade inbokat på förmiddagen). Den blev inte så tom sedan, men den blev helt perfekt. Såhär:


Frukost med söt-trött man. (Det enda dåliga med dagen var att han åkte hem sen.)


Jag travade iväg för att repa med världens bästa bluestrio.


Sen gick jag hem igen och tillbringade ett par timmar med mina bilder.


Johannes var i stan och ville ses. Det ville ju jag med. Så jag och Johannes och hans vän Jacob tog en promenad ...


... till Lejonet & Björnen för att köpa glass. :)


Lakritsglass och flädersorbet ... Mmm.


Och sedan blev jag inbjuden på kvällshäng och Geni hos Leander och Erika, vilket var en toppensätt att avsluta dagen. En himla fin fredag!

Labrinth | Jealous

No comments :

Post a Comment