tapas i gamla stan



Men vad ser man här då, är det inte ett hotellrum i Stockholm? Jovisst är det det! För i Stockholm var jag med min mamma och min pappa och min pojkvän. (Och min bror och svägerska, men de bor ju redan där.)


Fredagkvällen tillbringade Jens och jag med att promenera bort till Gamla Stan och äta tapas. För när jag får välja blir det alltid tapas. :)



Den där lilla skålen med fikon och getost i tryffelhonung var jag icke missnöjd med. (Inte det andra heller ska sägas, men jag var väldigt icke missnöjd med den.)


Jahaja! Somliga har varit ihop i exakt ett år! Hur fort gick inte det då?! Man får ju fortfarande knas i knäna bara av att titta på denna man och hans ögonfransar.


Ok vi tar en till, for good measure.


Sedan skulle vi egentligen ha gått och dansat lindy, men vi var alldeles för mätta och trötta och dästa, så det blev inget med det. :) Det blev en promenad genom Gamla Stan istället.


Stockholm är ju fint. Det slår mig varje gång.


Och sedan kom vi tillbaka till hotellet och sov gott, precis som Nina Simone sjunger.

Sofie Reed | Peace Loving You

No comments :

Post a Comment