sedan åkte vi till medelhavet



Den allra sista dagen innan hemresan, var vi några som ville åka på utflykt, och några som längtade efter havet. Så vi tog en taxi till Medelhavet.


Detta snygga gäng hade jag med mig!



Först var jag åksjuk (! Blir nästan aldrig det, men det var extra slingriga vägar, och väldigt väldigt varmt) och hade en elak mensvärk dessutom, så jag blev placerad i skuggan bakom en kyrka medan Robin och Per gick på jakt efter en affär som sålde solkräm.



Lagom tills de lyckades med det hade jag hämtat mig något, och vi kunde bege oss mot vattnet. Svårt att inte må bättre när man får gå långsamt i vattenbrynet och plaska med fötterna.


Och sedan tillbringade vi dagen just så som man kan tänka sig att vi skulle göra: badade, slappade under parasoll, badade igen.


Den här mojiton satt fint.





Stiliga strandherrar!



Jag kunde knappt se mig mätt på detta blå, men allra mest ville jag vara i det.


Sent på eftermiddagen hade vi fått tillräckligt med sol och bad och sand och värme, så då begav vi oss tillbaka till Banyoles.


Och på kvällen hade vi avslutningsmiddag, alla som var kvar.


Godnatt Banyoles!

No comments :

Post a Comment