några höstbitar



Såhär såg det ut på dansen i måndags när vi helt oplanerat var sådär lite extra snygga ihop.


Såhär såg det ut en morgon för några veckor sedan när Lisa och jag hade ätit frukost och var extra glada åt hösten.



Såhär såg det ut hemma hos Sofia en fredagkväll när Tove och Karin och Sofia och jag pratade om livet samt tramsade i största allmänhet.


Såhär såg det ut på Notting Hill härom tisdagen när quizlaget Morrans Vänner återförenades efter ett långt uppehåll (som liksom alltid berodde på att jag jobbar alla kvällar. Vi kan bara quizza på sportlov och höstlov. Men bättre än inget!). Den här gången vann vi inte men var snygga ändå.






Och såhär såg det ut när det var fina dagar i den här rysligt vackra staden jag bor i.

I övrigt: Jag är ute och går. Tolvtusen, femtontusen steg om dagen helst. Jag har det bra, men jag har börjat längta efter min flytt nu. Nu vill jag att nästa sak ska hända. Nästa sak är att jag ska flytta till England. Och det är ju inte vilket äventyr som helst, det.

National Youth Choir of Great Britain | Hide and Seek (arranged by Christopher Gabbitas)

1 comment :

  1. Så himla kul! (Jag lämnade en kommentar om det när du skrev om det på bloggen första gången, men den kommentaren försvann - blä.) När flyttar du?

    ReplyDelete