en nyårsafton med tomtebloss



Det blev nyårsafton också! Kolla bara, så gulligt. Är liksom så himla kär i honom fortfarande? (Fotat av Jonas Lundh.)


Vi firade som vanligt nyår i Utby och hade som vanligt en superfin kväll. Vad lyxigt ändå, att veta redan innan att det kommer bli en bra fest?


Maten var ju helt löjligt god (det här är inte ens hälften av allt det goda som fanns att välja på).




Vi skålade mycket - i alla fall tills jag hade fotat klart och sagt åt folk att de fick lov att ställa ned glaset :)




Och var generellt snygga i våra huvudbonader!



Sedan kollade vi på Grevinnan och betjänten, som sig bör.


Och vid tolvslaget gick vi ut på gatan och stod där och tittade på alla fyrverkerier. Jag älskar ju fyrverkerier och får inte nog. Tänker njuta så mycket det bara går nu när de ändå är där, tills de blir helt förbjudna av miljöskäl (vilket jag för övrigt är för, och jag skulle aldrig skjuta upp några egna heller). Liam är också förtjust, framför allt för att de inte har den här tolvslagsgrejen med mycket fyrverkerier på nyår i England (för de har bonfire night i november istället).



Gruppbild och tomtebloss! (Är inte det ett fint namn förresten - tomtebloss?) Är så glad och stolt över att få ha ett såhär strålande gott gäng att fira nyår och vardag med!


Nyårskram!


Liam tog den här bilden på mig, som jag tycker är den finaste på mig jag sett på ett bra tag. Känner mig så glad och så mycket som mig själv på den här bilden!


Och sedan bytte vi alla om till pyjamas och drack eggnog och spelade fåniga spel tills det blev sent. Gott nytt år!

No comments :

Post a Comment