bluesdans igen



Men ... vad är det jag ser? Bluesdans? Finns det fortfarande? Så känns det nästan för mig, och för många andra som jag pratat med. Så häromveckan ställde vi till med heldagskurs + socialdans under namnet Tillbaka till bluesen. Det var SÅ himla mysigt att hålla kurs! Fem av oss i bluesledargruppen hjälptes åt och turades om att hålla i fyra olika lektioner under dagen, så att kursdeltagarna skulle få lite av varje (och viktigast av allt - så att de och vi skulle få väcka blueskroppen och -sinnet och känna att man visst kan dansa, det finns fortfarande kvar). Och det var så fin och glad och trevlig stämning på kursen! På kvällen när det var socialdans DJ:ade jag och sedan passade jag på att fota lite fina dansmänniskor. Såhär såg det ut:















Milt Buckner | the Beast

1 comment :

  1. Ååå, herregud så koselig å se! Jeg fikk tårer i øynene av disse bildene ❤️

    ReplyDelete