louise & jonatan | bröllop i skålleruds kyrka



I somras fick jag åka till Dalsland för att fota bröllop! För när en gammal vän från folkistiden hör av sig och säger "jag har liksom alltid tänkt att du skulle fota mitt bröllop" - ja, vilken fin komplimang! Klart att jag ville fota Louise och Jonatan på deras bröllopsdag.


Det var alldeles i slutet av juli och ett helt underbart väder, varmt och ljuvligt. Här kommer några av mina favoritporträtt:















Tröttnar aldrig på att försöka fånga just det här brudparet, försöka se vilka just de är. Och det är fortfarande en ära varje gång ett brudpar väljer just mig.


Vigseln ägde rum i Skålleruds kyrka, en av de vackrare jag någonsin fotat, tror jag!







Kolla så glada och fina. <3












Tack för förtroendet, Louise och Jonatan! Önskar er ett långt och lyckligt liv ihop. <3

No comments :

Post a Comment