toves och filips bröllop del 1



I augusti gifte sig Filip och Tove och det var så himla fint och kul!


Jag hade äran att vara bröllopsfotograf! Här är några ("några") favoriter:















Alltså dessa två, vilka himla underbara människor. <3


Sedan blev det dags för vigsel!




Det skulle kanske, kanske regna (vi fick en eller två droppar på oss när vi var ute och fotade porträtten), så vigseln fick flytta in i festtältet. Och det gick ju också bra!




Det var allsång! Det skulle man verkligen ha på fler borgerliga vigslar. Så fint.


Och med den här eminenta orkestern förstår ni att det inte fanns något att klaga på.


Alla grät! (Under de första bröllopen jag fotade tyckte jag att jag skulle vara professionell och inte gråta när jag blir rörd. Ha! Så dumt att jag tänkte det. Nu gråter jag så det skvalar på bröllop och bilder blir det ju ändå.)


Fint när även vigselförrättaren har svårt att hålla sig för gråt!



Och sedan var de gifta!


Och vi gick ut och kastade konfetti (för många anonyma barn på de bilderna så dem får ni inte se) och kramades och grattade och minglade och fikade:









Mer om eftermiddagen och kvällen i nästa inlägg!

No comments :

Post a Comment