my exhibition



Vet ni vad jag har gjort idag! Idag har jag hängt min utställning! Och jag är så glad och det blev så fint. Och jag har redan sålt fyra bilder. Och jag är så stolt. Att ta risken att put your work out there, som Keri Smith säger. Det är ju farligt - i princip är ju det man säger att "Jag tycker att mitt arbete är VÄRT att ta upp all den här platsen i en hel månad". TÄNK OM DET INTE ÄR DET?! Men det tycker jag att det är! Och vad skönt det känns!

***

Guess what I did today? I put up my exhibition! And I'm so happy and it looked so good. And I already sold four photos. And I'm so proud. Taking the risk of putting my work out there, as Keri Smith puts it. It's dangerous - bascially you're saying that "I think that my work is WORTH taking up all this space for a whole month". (WHAT IF IT ISN'T?!) But I think it is! And that feels so good!

bob hund | Fem meter upp i luften

5 comments :

  1. himla bra! man skulle bott i sverige alltså.

    ReplyDelete
  2. Men va fiiint!!! Du är så duktig!

    ReplyDelete
  3. Jättefint, Kristin! Du är bra, du är bäst, du är bättre än gunnars häst! Yeah!

    ReplyDelete
  4. Vad fint blev när de var hängda! Finns utställningen kvar så jag får se den den andre februari?

    ReplyDelete
  5. hihii tack alla, vad snälla ni är! jag ska kolla om jag kan fiffla till mig några dagar till, johan.

    ReplyDelete