grill del mundo + steget


Jag gillar att blogga, och blir lite grinig när det är något som kommer i vägen. Till exempel brukar jag glömma något (datorn, kameran, en eller annan sladd, eller allra vanligast - bilderna själva) i Göteborg eller Ljungskile. Nu är i alla fall både jag och alla pryttlar på samma ställe, så här kommer bilder från i söndags:


Som ni säkert vet är det finaste filmfestivalen nu, och förutom de sju filmer jag klämmer in på helgerna (eftersom jag inte bor här på vardagar) kan man ju göra andra tokfina saker. Till exempel äta middag på Grill del Mundo, min favoritrestaurang som bodde i Storans källare förr och som ligger på is men som återuppstått bara för filmfestivalen. Sedan gick vi på Pustervikskonsert och lyssnade på Steget, en favorit.

***

During Gothenburg International Film Festival, one of my favorite weeks each year, there's more to than watching films (I'm squeezing in seven of those this year, there's no time for more since I'm only here on weekends). On Sunday Viktor and I went to my favorite restaurant Grill del Mundo for dinner and then we saw a Steget play, a favorite.

Jojje Wadenius & Magnus Lindgren | Joe Cool

No comments :

Post a Comment