smaller me



Kolla vad ett av mina blockflöjtsbarn hade gjort på fritids idag! Det är ju jag! Med blockflöjt i handen och notställ med riktiga noter på! Och jag har fått ett rum med färg överallt och stjärnor och hjärtan på väggarna. Alltså jag höll på att dö av blandad stolthet och ren skaparglädje när jag fick se den. Så himla fin!

***

Look what one of my recorder children has done! It's me! With the recorder and a music stand with real notes! And I have a room with colors everywhere and stars and hearts on the walls. I felt so proud, and was knocked over with her pure creativity when I saw that. So good!

4 comments :

  1. Vad härligt! Tyder både på stor kreativitet och att du är mäkta populär! :-)
    Kram Birgit

    ReplyDelete
  2. Åh, jag blir förstås alldeles rörd! Vilken fin!
    Vilken unge!

    ReplyDelete
  3. Å va fint!! Jag hade gråtit floder av glädje.

    ReplyDelete