tre indier



I förra veckan var viktor och jag på Tre Indier och åt middag. Jag är lite nervös när det gäller indisk mat eftersom den är så stark, och igår valde jag en rätt med bara en enda stark-plupp på menyn, men jag tyckte ändå att det var lite väl. :) (Klen!) Bortsett från det var det hur bra som helst. Jag kan nästan gå dit enbart för inredningen. Och världens trevligaste personal dessutom. Jag orkade förstås inte äta upp, det gör jag aldrig på restaurang, så han erbjöd oss en doggy bag. "Men ni har inte så mycket ris kvar ser jag". Så då fick vi mer ris, bara för att ta med oss hem med rörorna! Rart!

***

Last week Viktor and I went to Tre Indier for dinner. I'm a little nervous when it comes to Indian food since it's so spicy, and yesterday I chose one of the least spicy dishes they had, but I still thought it was a little too much. :) Apart from that it was great. I adore the decoration. And they have the nicest waiters too.

Nina Simone | Feeling Good

No comments :

Post a Comment