spårvagn med körfolk



Här sitter vi på vagnen efter kören i förrgår. Jag brukar sällan hänga med på tisdagsöl efter repen eftersom jag är så kvällstrött (och inte dricker öl). Men den här gången var jag så trött på att vara trött (make:ar det sense?) och så sugen på att få vara lite social efter de senaste veckornas stress, att jag gjorde revolution mot mig själv och följde med. Jag fick ge mig framemot midnatt, men hann ha hemskt trevligt innan dess.

***

Here we are on the tram after choir on Tuesday. I rarely join for the Tuesday beer after rehearsals since I'm so tired in the evenings (and I don't drink beer). But this time I was so tired of being tired (does that make sense?), and needing some social life after the past few weeks of stress, that I decided to join. I had to give up around midnight, but I had a lovely time before that.

De La Soul | Eye Know

No comments :

Post a Comment