bada bada bada



Det är ju ingen nyhet att jag älskar att bada. Och när det i söndags plötsligt var varmt igen (den här sommaren!) var jag ju inte den som var den utan åkte till Delsjön med Johan.


Han fotade när jag dök, så nu finns det äntligen bildbevis! Är ju så glad att jag lärde mig dyka för två år sedan, efter att ha varit rädd för det i hela mitt liv. Och jag tycker fortfarande att det är hur roligt som helst. Dessutom trodde jag att jag ser ut ungefär som en klump när jag dyker, och så ser det helt fabulous ut?!


Johan gillar inte att bada lika mycket.


Men han är ju bra ändå. (Alltså den här lite förvirrade trött-minen är så himla Johan. <3)

Väsen | Carl Linnaeus Polones

4 comments :

  1. Hahaha, första bilden på Johan är ju helt fantastisk! Bildtexten är så klockren att den inte hade behövts!
    Snygg baddräkt du har, Kristin! Är det en sån jag ska leta efter tro...
    Kram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, "så klockren att den inte hade behövts" :) Tack! Baddräkten är helt kalas, jag är väldigt förtjust i den. Kram!

      Delete
  2. Ja, fabulous var ordet! Du ser ut att må så himla bra. :) Första bilden är helt fantastisk. Blir så glad av se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ja. Jag mår ju redan helt okej och när man då får bada, så kan det bara bli bra. :)

      Delete