hajklördag del 1



Godmorgon! :)


Frukost. Jag älskar frukost!


Skaplig utsikt var det i alla fall från detta knotthelvete till lägerplats.


Syskonen Björkman förbereder hemliga grejer.


"Vänta, vänta ... Kristin har bara fotat blåbären, hon har inte ätit några än".


När vi hade gått en stund förmiddagsbadade vi i denna sjö. Så himla himla gött.


Alltså, av alla livsnjutiga bilder måste nog ändå dessa vara de livsnjutigaste. :)


Hurtig påkastning av ryggsäckar!


Det var rätt skönt att för en gångs skull inte vara ensam fotograf; det var alltså inte bara mig folk fick stanna och vänta på. :)


Lunchpaus. Mat brukar ju vara godare när jag vandrar än annars; aldrig annars känner jag hur tydligt kroppen behöver mat. Men detta var verkligen supergott. Det var nog tur att lunchpausen kom när den gjorde, för vi hade knegat runt stiglöst ett tag innan, och jag var rätt grinig. :)

Jag fotade tydligen som en tok denna helg (förvisso ej ovanligt), så jag fick dela upp lördagens bilder i två inlägg. Mer kommer sen! (Här är fredagen.)

Triakel | Om jag en gång skall ha en man

No comments :

Post a Comment