stughelg med blues gardeners del 1



Förra helgen åkte vi på stughelg med Blues Gardeners. Mest för att vi ville ha tid att kramas. Det blev två underbara dagar med alla typer av känslor, högt och lågt, tårar och skratt. Bästa sortens helg med bästa människorna. Såhär såg det ut:


Jag kom upp lagom till lunch, eftersom jag hade haft spelning dagen innan.


Kristian lagade fantastisk indisk mat som jag kunde äta! Jag tycker ju att indisk mat är gott, men när jag försöker äta det på restaurang är det alltid för starkt även om jag tar det allra minst starka. Det här kunde jag äta. Blev lite lycklig.


Så vackert, dessutom.


Lunchen tog några timmar eller så.


Och sen flyttade vi från matbordet för att slappa, prata och hänga på andra ställen. Det finns ju så mycket att prata om! Och så många kramar att utväxla varje gång man möter någon.


Och det finns behov av att uppsöka ensamhet, i en krets så intensiv som denna.

Jag fotade naturligtvis som en tok (vackra miljöer + vackert ljus + vackra människor = ja ni förstår ju att jag blev fotoknäpp), så det kommer mer bilder snart.

No comments :

Post a Comment