espanish blues festival pt II

(Här är del 1, om man vill veta hur början av resan såg ut.)


Som sagt där förra inlägget slutade: Det blev danskväll och -natt också på lördagen, förstås. Det var ett bra band och bra DJ:s och bra stämning och bara bra tills klockan var halv fem och de skickade hem oss.


Godmorgon (Jag sov i en alldeles egen säng egentligen, men man kan alltid gosa lite.)! Fotat av Sebastian.


Morgonpromenaden till dagens första danslektion ...


... som mina vänner Gas & Alba höll i.


Dagens andra lektion hölls av en annan vän, Andrew.


På lunchen ensampromenerade jag för att återbalansera mig, ni vet sådär som jag gör på resor.


Dagens sista lektion var en dubbellektion som Vicci & Adamo höll i. Helt fantastiskt givande och på riktigt hög nivå.


Vi avsutade dagen med en peer feedback session som gav mig väldigt mycket, både i beröm/ självförtroendeboost/ pepp och i projekt jag kan och vill jobba med i min dans. Här är min superfina feedbackgrupp, Geoff, Arja och Alexis.


På väg hem till hotellet efter lektionerna stannade Björn, Arja och jag och åt glass på ett torg. Bästa sättet att runda av värdefulla och viktiga lärdomar, tycker jag.

(Helgens sista kväll får ett alldeles eget inlägg snart.)

No comments :

Post a Comment