ellinor + viktor // bröllop i gamleby

Bröllop bröllop! Sommarens andra kommer här. Även denna gång var jag både gäst och fotograf och jag njöt i fulla drag av denna dag, som både var storslagen och gullig. Här kommer mina foton från vigseln:






Kolla blicken, man vill ju dö lite? del 1.


(Även musikvalet var tokfint på denna vigsel. Bland annat fick vi höra Teiturs One And Only, en av mina egna gamla favoriter, i en version som jag tyckte var ännu finare än originalet. Det var ingen liten bedrift!)


Det snyftades både här och där. Jag dog av gullighet.


Kolla blicken, man vill ju dö lite? del 2.







Pusskalas! Hurra!



Efter en hel massa mer pussande och kramande och fotande och minglande bar det iväg till festlokalen för vidare kalas. Men det tar vi i ett annat inlägg!

P.S. Jag har öppnat bokningen för nästa år, så det är bara att höra av sig eller kolla in min bröllopsportfolio om man är intresserad av att boka mig. Kul kul!

Teitur | One And Only

No comments :

Post a Comment