jennies superhjältehippa del 1



Håhå! Nu kommer ett mastodontinlägg! (Två, faktiskt, men vi kan ju ta ett i taget.) För vi hade möhippa för Jennie och det visade sig att folk helt enkelt blir galet fotogeniska i superhjälteutstyrsel - det var för svårt att hålla fingret borta från avtryckaren. Ja ni ser ju bara på bilden! Här är gänget på väg för att väcka den blivande bruden.


Nämen godmorgon! :)


På med outfiten bara.


Superhjälten fick ögonbindel också eftersom överraskningar är det roligaste av allt.


Den första överraskningen var femkamp och första grenen var mänsklig bowling - så hiiiimla knäpp grej, men grymt kul! Man blev inlåst i denna lilla boll ...


... och så rullade ens lagkamrater en längs en bowlingbana ...


... så att man välte ned stora mjuka käglor.


Jag var mycket förtjust och skrikskrattade oupphörligen.



Sumobrottning har jag ju varit med om förut och var lika dålig på det denna gång. Jag är för klen för sånt här!



Även den här "slå ned varandra med jättetops"-grenen var jag sämst på, igen pga klen. Men jag höll ut ett tag.




Sen kom min älsklingsgren! Jag hade velat åka hur många gånger som helst, för att liksom testa och prova ut en teknik. Men man fick bara ett försök på sig. Hysteriskt kul hur som helst.




Värsta actionbilderna, eller hur!


När vi hade duschat och så var det på med ögonbindeln och så åkte vi tvärs igenom stan till Mölndal, där vår huvudsuperhjälte fick posa lite i solen.



Sedan blev det lunch hemma hos Karin (hon var inte med på femkampen på grund av hon har en nästan färdigbakad unge i magen. Anna har ni inte sett på bild heller hittills, för hon råkade skada sitt knä. Synd!).


Efter lunchen skulle Jennie stå för efterrätten, även detta med förbundna ögon. Det var hysteriskt roligt att titta på. :)


Hoppas hon hade tvättat händerna innan?


På med jordgubbarna bara!


Jennie betraktar sitt verk och visar sedan stolt upp det!


Sedan kalasade vi på detta mästerverk. Jag brukar inte vara förtjust i gräddtårta, men den här var strålande god. Kanske för att man har på dubbelt så mycket sylt, vaniljkräm, maränger och jordgubbar när man inte kan se hur mycket man redan har haft på? :)

Efteråt gav vi oss ut på stan. Men det får ni se sen!

No comments :

Post a Comment