jennies superhjältehippa del 2



Nu kommer fortsättningen på bilderna från Jennies hippa! Vi hade som sagt fikat klart och begett oss ut på stan. Jennie ser sig om efter lämpliga tillfällen att genomföra hennes olika uppdrag.


(Här är förresten en närbild på hennes fina superhjältehuvudbonad, som Cecilia hade gjort, med tuta och blommor och allt!)


Hon fick bland annat måla tavla ...



... och ha blockflöjtskonsert inför en stor och mycket entusiastisk alt. förvirrad publik.


Sen lyckades vi få till en bild där vi allihop var med, hurra!


När vi kände oss nöjda på stan och Jennie hade klarat av tillräckligt med lurigheter tog vi oss vidare hem till Anna där jag passade på att ta några fler gruppbilder. Alltså, detta med gruppbilder? Det är så roligt att ta! I alla fall om jag får regissera, och hålla på tills jag blir nöjd ...



Vad kan det vara som fick Jennie att skratta tills hon grät?


Jo, denna fantastiska girland bestående av selfies på Jennies fästman Niclas, som Anna och Cecilia hade förberett och hängt upp kvällen innan. Så vansinnigt bisarrt och roligt bara. :)


Det vankades bubbel! (Jag gillar ju inte saker som sticks, men smakade lite för syns skull.)


Och när vi hade bytt om och gjort oss klara (Jennie slapp dock inte sin vackra slöja - eller slapp, jag menar förstås att hon inte kunde skiljas från den) var det dags för middag.








Den intog vi - tillsammans med en del drinkar - på Pinchos, som har cirkusinredning där jag vill gå runt och titta på allt.


Popcornmaskin och rabarbermojito - ja tack.



Tapas är ju den bästa maten, tycker jag.



Allt som allt en strålande dag tillsammans med strålande personer! Nu ser vi bara fram emot nästa fest - bröllopet i augusti. Det blir fett!

No comments :

Post a Comment