hemmamorgnar

Hemmamorgnar den senaste veckan, alldeles vanliga:


En morgon vaknade jag till premiärrosor från kvällen innan.


En morgon tänkte jag att nu måste jag faktiskt plocka ned påskriset (fortfarande inte gjort).


En morgon stod Jens och diskade när jag kom ut i köket.



En morgon var det så strålande fint och vårigt när jag kom upp i skogen på min morgonpromenad ...


... en annan morgon gick jag inte alls ut.


De allra flesta morgnar äter jag en apelsin i min fil. Den där apelsinen är det godaste på min dag.


En morgon åt jag frukost vid köksbordet för att kunna läsa i min bok samtidigt (annars sitter jag oftast i soffan och äter frukost, eller vid datorn).


En annan morgon gick Jens och jag bort till ett ganska nyöppnat café några kvarter bort.


Där var det fint och trevligt!



Och frukosten smakade bra.

Imogen Heap | First Train Home

No comments :

Post a Comment