sen kom påsklovet



Det var ett konstigt påsklov för min del. Jag repade en del och sedan mitt i blev jag sjuk (typiskt, men jag vet ju att jag alltid blir sjuk när det är lov, så jag är bara glad att det var lindrigt den här gången och egentligen bara en dag som jag var alldeles däckad med feber). Och vips så hade påsklovet runnit förbi. Men detta hände också:


Långpromenad med Johan. Han fastnade inte på bild, men det gjorde jag.


Pannkaksmiddag i Krokslätt. Den här bilden är ju så typisk. Och galen. :)


Även denna: Hur många bilder finns det i min blogg, från augusti 2009 och framåt, på Åse när hon skrattar? <3




Underhållning naturligtvis.




En annan kväll var jag på traditionsenlig påskmiddag (även här och här) med Trevliga Trion. Rimligt folk!


På annandag påsk var jag i Kungälv på kalas för att träffa min kära vän Maria och hennes familj. Det var mycket länge sedan vi sågs (för varje gång jag är i Stockholm är hon här - jättedålig tajming varje gång) och jag blev så glad bara av att vara i närheten av henne att det svällde i bröstet. Det är fint.

(Över själva påskhelgen åkte jag till landet med min familj, men det får bli i ett annat blogginlägg!)

Frida Sundemo | It's OK

No comments :

Post a Comment