vi åkte till styrsö



I fredags ville Lisa och jag åka på utflykt. Vi har mycket tid men lite pengar och behöver hålla oss i rörelse för att inte alldeles sjunka ihop, ju. Så vi bestämde oss för en långpromenad på Styrsö, och det gjorde vi rätt i. När jag kom hem var alla batterier laddade: djupsamtalsbatteriet och skvallerbatteriet, havsbatteriet och skogsbatteriet, motionsbatteriet och fikabatteriet. Fick allt vad jag behövde kort sagt, med det bästa av sällskap. Såhär såg vår dag ut:















Precis som sist vi var ute och gick - då när vi oplanerat hamnade i Delsjökolonin - njöt vi av att titta på vackra hus av alla storlekar och färger. Och hoppas som vanligt att man får leva länge, så att vi får många fler äventyr. Vare sig det blir i form av resor, husköp, flytt ut på landet (för Lisa då, knappast troligt för mig), dans eller något spännande vi inte ens har förmåga att tänka ut just nu. Oj, vad mycket lättare det är för mig att hoppas på framtiden i höstluften än i det vårgrå!

Aberdeen | It Was Here

No comments :

Post a Comment