i slutet av juni



Nu blir det somrigt nästan i överkant, för i förra veckan var vi och spelade minigolf. :)


"Vi" var Anna och Henrik och Liam och jag, och det var himla trevligt! Är ju alltid för att umgås genom att göra något. (Jag är också för att umgås och inte göra särskilt mycket. Jag är för att umgås generellt ...)


Extremt koncentrerad min!


Efteråt gick vi på jakt efter glass och hittade den i en glasskiosk vid Bältesspännarparken som nästan, men bara nästan, hann stänga. :)



Har extra goda skäl nu att ta en massa gulliga bilder på dessa två eftersom jag ska fota deras bröllopsporträtt i oktober. Så himla mysigt!


En annan kväll var det torsdag och istället för den traditionella pysselkvällen i Utby - som ju varit online sedan november - gick vi och badade igen, precis som veckan innan.


På väg ned från berget fastnade Lisa för att plocka ängsblommor ...


... och fläder, förstås. :)


Sedan blev det visst midsommar! Liam och jag hade inga särskilda planer, men glass på Lejonet och Björnen skadar ju aldrig.



Sedan gick vi och spelade discgolf och jag försökte ta lite action shots. Heh, någon sportfotograf blir jag aldrig ...


Och sedan lagade Liam smarrmiddag åt oss där purjolök med getost och rödlöksdressing var en del. Så gott!


Veckan efter var det trio i morgondopp med picknickfrukost! Måndag i Delsjön


tisdag i Bergsjön


och torsdag i Bergsjön. Men bortsett från morgondoppen, som var fina, hade jag ganska gräslig PMS de här dagarna, så annars blev det inte så mycket med något alls. Jag var bara ledsen och försökte fördriva tiden bäst jag kunde och det blev verkligen inget fotat. Så kan det också gå!

Arooj Aftab | Baghon Main

No comments :

Post a Comment