eldstorm och glitterfittan



För ett par veckor sedan (redan? Tiden går fort nu) var jag och de rimliga på konsert på Aftonstjärnan. Eldstorm spelade och det var så himla himla bra och kul! De släppte en skiva under pandemin som jag äntligen fick höra live nu. Så fint alltså.






Lill-Månsson helt begeistrad <3

Här är förresten Eldstorm för en massa år sen när de hette the Storm and the Fire och jag fotade bandbilder åt dem en gång. Slänger in den här bilden bara för att jag tycker så mycket om den:



Pausfika! Vet ej vad det var Sofia och Elin berättade för Carro respektive Anna, men helt olika saker var det i alla fall.


Fortfarande olika! :)


Efter pausen spelade Glitterfittan och det var ju också helt superbt. Cittra, barytonsaxofon och röst, det är en sättning som heter duga. Och så smarta och roliga att jag blir helt matt.






Nöjd publik! Och lika nöjd var jag. Satt där och var förundrad över detta magiska att man kan GÅ PÅ LOKAL och lyssna på LIVEMUSIK igen. Det är verkligen verkligen något annat än att lyssna på inspelad musik. Ja. Så är det.

Glitterfittan | Du kan dra

1 comment :