ett foto i timmen: torsdag


Det här var ju roligt! Så vi tar en torsdag också.


06:40 Morgonutsikten från mitt fönster.


07:12 Frukost är bästa målet på dagen! Jag älskar frukost.


09:03 Kolla vilken snygg tjej som sitter på en bänk när man kliver ur hissen på skolan.


10:55 Följer en sångelev ned till ljusgården efter vår lektion.


11:46 Ibland tänker jag att det vore fint om man kunde få en enda dag utan att behöva titta på en not. Men det är bara ibland.


12:14 Idag blir det lunch hemma hos Anna, så får man en fin promenad i vårsolen på lunchen också. Sen har vi dirigeringslektion då jag inte törs fota.


16:22 Alltså, den här bilden! Vi har paus i repet med skolans kammarkör, det är varmt och vackert ute och alla vill få en nypa luft (utan jacka!). Plötsligt börjar Alma hoppa runt på ett ben? Om man tittar noga ser man att hon faktiskt är i luften på bilden. Det ska bli så himla roligt att åka till Skottland med de här fina personerna!


17:53 Skolan slut för dagen och jag kilar ned till Korsvägen för att ta vagnen hem till ...


18:15 ... den förtjusande Åse. Och överallt denna underbara vårsol!


22:05 Åse underhåller med lite stämningsfullt gitarrspel frampå kvällskvisten. Sen åker jag hem med den hemliga Mölndalsbussen, som går liksom bakom hela stan och tar åtta minuter. Det är fint det.

Jenny Willén | Ingenting

No comments :

Post a Comment