stenungsundskvällen



Häromsistens hade Jonathan och jag konsert i Stenungsunds kapell. Det var hur fint och roligt som helst (som det utan undantag är att göra musik ihop med Jonathan).

Extra roligt var det att Lisa, Johanna (som tog bilderna på oss efteråt, tack Johanna!), David, Elin och Magdalena var där och lyssnade. Efteråt skulle jag ta kort på dem och Jonathan på kyrktrappan, för att ... ja inte av någon särskild anledning direkt. Det blev såhär:


:)


Sen åkte Trevliga Trion (jag råkade skicka ett sms till Johanna för ett tag sedan med texten "Kan du fråga resten av Trevliga Trion också? Jag antar att du har dem i närheten". Sen var visst det begreppet myntat. :)) och jag och badade.


Bästkusten.


På väg hem stannade vi till hos Johannas och Davids föräldrar och gick på trädgårdssyn. SÅ FINT.


Dessa vindruvor är seriöst de godaste jag ätit i hela mitt liv.


Trädgårdar. I skymningsljus. Jag blir svag.


Och när vi åkte hem var jag sömnig och lycklig, nysjungen, nybadad och på det hela taget rätt kär i mina vänner.

Johannes Brahms | Intermezzo (op. 118 nr. 2)

No comments :

Post a Comment