berlin del 3: fredag och johanna

Fredag i Berlin!
(Vi var förstås och dansade på torsdagskvällen (efter den här promenaden), så Berlin-inläggen blir inte riktigt kronologiska utan jag spyr ut mig bilder lite hur som helst. Hoppas ni står ut med oredan. :) Dansbilder kommer senare, men inte alls lika många som promenadbilderna, eftersom jag ju var upptagen med att - ja, dansa. :))


Godmorgon! :)


Jag bodde med det allra bästa sällskapet, sju dansvänner i ett rum på ett ovanligt fräscht och trevligt vandrarhem (vi hade dessutom så gott som egen dusch och toalett till vårt rum, vilket ju ökade bekvämligheten en del).


Frukost!


Den här dagen bestämde Johanna och jag oss för att gå iväg själva. Vi kan båda bli känsliga för att ha för mycket folk omkring oss under långa perioder, särskilt när det är en stor grupp individer där alla vill åt olika håll. Bättre att bara kila iväg, tänkte vi. Och det blev en lång, fantastisk heldagspromenad.


Johanna dansar på Unter den Linden. <3


Förintelsemomentet. Jag var ganska tagen och påverkad av att gå omkring här och är väldigt glad att vi gick dit.


Och sedan gick vi vidare mot Kreuzberg och jag var lycklig och såg ut såhär.
(Fortsättning på fredagspromenaden följer.)

Imogen Heap | Propeller Seeds

No comments :

Post a Comment