berlin del 7: en hel söndag

Tänkte att jag skulle visa hur en hel dag i den här konstiga parallella verkligheten som är en dansworkshop ser ut. Allt fick jag förstås inte med, men mycket:


12:45 Godmorgon!


13:10 Frukost utomhus på vandrarhemmets innergård, luften är så ljum att man inte tror att det är sant.


13:52 Kulturbrauerei! Här har vi alla kurserna (och torsdagsnattens dans). Så fint ställe.


14:47 Dagens lektion 1: Gas & Alba, två av mina favoritlärare.


15:59 Mellanmålsrast och detta välsignade t-shirtväder!


17:26 Dagens lektion 2: Fabien & Lisa. Dem hade jag aldrig haft förut och jag har fortfarande inte socialdansat med någon av dem, men jag blev inte besviken.


18:28 Efter dagens kurser åkte jag på utflykt med mig själv ...


19:03 ... till East Side Gallery, för det ska man väl ha sett, tänkte jag.
(Envisager l'invisible. <3)


20:49 <3 Pad thai.
Sen gick Johanna och jag hem och sov några timmar, men då sov jag, så då fotade jag inte.


01:04 Danskväll på Roadrunners' Paradise (samma som på torsdagkvällen).


05:09 Det stängde redan vid fem! Skamligt tidigt om jag får säga vad jag tycker. Hade sånt himla bra flow.


05:43 Vårt vandrarhem låg nästan runt hörnet, så det dröjde inte länge innan vi var upptagna med dusch och tandborstning och sånt. Godnatt! :)

John Mayer | Your Body Is A Wonderland

No comments :

Post a Comment