opera, kladdkaka, manskör, bluesdans, vänner



För några veckor sedan (ja, jag ligger lite efter med bloggandet nu) var jag på en så fantastiskt trevlig fest. Det var Anna och hennes kompis Nicole som ordnade kalas hemma hos Nicoles värdfamilj.


Jakob dirigerade spontant i Uti vår hage som serenad till värdfamiljen som extremt generöst lät oss ha fest hos dem.

Massor av mina goda vänner var där. Till exempel de här:


Vi hade salong (alla som ville fick sjunga och spela, vilket folk förstås gjorde). Här: opera.


Karin sjöng Britten.


Leander och Jakob sjöng en hyllningssång till värdinnorna.


Och när Anna sjöng Can't Help Lovin' Dat Man dansade Jens och jag blues.


Sen: efterrätt. Jatack!


Jag såg ut såhär (fotat av Jens).


Om det blev manskör? Ja det blev det.

Kort sagt: en himla trevlig kväll.

Sergei Rachmaninov | Tẽbẽ Poyem

No comments :

Post a Comment