9 + 10 september 2003 - 2011



9 september 2003 var jag och en vän bjuden på middag hos två charmerande herrar i deras underbara lägenhet. Med förrätt och allt!


10 september 2004 promenerade Daniel och jag genom Slottskogen på väg hem till honom, och stannade en stund på en bänk.


10 september 2005 var jag på bönehelg i Mullsjö med världens bästa bönegrupp. Vi lärde känna varandra på bibellinjen, men flyttade åt olika håll i landet när vi slutade där, och fick ses någon helg i halvåret istället.


9 september 2006 satt Daniel och jag vid Lejontrappan.


9 september 2007 hade vi bönehelg i Mullsjö igen, tydligen en bra helg att träffas på detta!

(Hösten 2008 slogs jag med en depression och fotade inte varje dag eller ens varje vecka.)


10 september 2009 såg morgonen i Ljungskile ut såhär när jag gick från folkhögskolefrukosten.


9 september 2010 tog jag en tidig morgonpromenad med Elin.


9 september 2011 repade jag trio med Johan och Spogardh.

(Idén lånad av Sandra Juto.)

No comments :

Post a Comment