september 2010


Att ta uppehåll från Artisten (okej då, Högskolan för Scen och Musik i Göteborg) och gå på Ljungskile var kanske det bästa jag gjort i hela mitt liv. Nu flera månader efter känner jag hur saker börjar falla på plats i huvudet, gällande så vitt skilda, och så nära, saker som självförtroende, sång, arrangering, uttryck, min egen vilja, komposition och vilka man egentligen vill bilda band och ensembler med.

En annan sak som börjar falla på plats är mina fotoarkiv. Långsamt, långsamt går jag igenom och rensar alla tonvis med bilder jag tog under förra året. Jag trivdes så bra! Och då tar jag så sjukt mycket bilder! Och de är så fina också! Och jag hittar en massa bilder som jag aldrig bloggade! Så här kommer några bortglömda guldklimpar från september 2010.

***

Taking time off from Artisten (allright, Academy of Music and Drama in Göteborg) to go to Ljungskile may have been the best thing I've done in my life so far. Several months afterwards I still feel how things are falling into place. I'm looking through my photo archives, trying to purge the insane amounts of photos, founding several that I didn't blog back then. Here's September 2010.


Fina löv och fin Kelley på Bohuskvällen.


Morgondimmigt vid Enandergården på uppstartskörhelgen.


:)


Det här måste vara när Kobra spelade förband på L'Jazz?


Pusskort. Tror att det är taget på Bersas födelsedagsfest.


Åse på en av våra många promenader.


Det här är så skojigt, jag tror att det är från Joels och Åses födelsedag. Här sitter vi och har förhållandevis trevligt tillsammans ...


... och på den här bilden ser vi hur Johan sitter ensam och muttrar i mörkret i rummet bredvid! Vad höll du på med, Johan?

Sofia Talvik | Will You Call Me When You're Sober

No comments :

Post a Comment