maj var resor och tankar och intryck



Maj var en fin körkonsert med Chalmers kammarkör i Hagakyrkan.


Maj var frukost på Kanold, en promenad förbi Stadsteatern, en master class och ett sött par på skolan.


Maj var att heja på Johan som sprang Göteborgsvarvet och spela Galenpanna en lördagkväll.


Maj var en gråmulen och alldeles underbar resa till Edinburgh med skolans kammarkör.


Maj var plötslig sommarvärme och massor av övning inför lunchkonserten.


Maj var fyra flygplansresor.


Maj var ljusa, ljusa dagar i Frankrike.


Maj avslutades med att vara publik på Dobidoo, vilket var ganska intressant och skojigt, och dessutom fick jag en blombukett med mig hem.


I juni önskar jag mig ett stort lugn och mycket trygghet när jag ska lära mig ett alldeles nytt jobb (för jag ska jobba på äldreboende i sommar för första gången i mitt liv) men allra mest lata, sommarlediga dagar med Viktor.

(På instagram heter jag kristinladstrom.)

No comments :

Post a Comment