morgonpromenaderna


Det slog mig att ni som läser bloggen men inte följer mig på instagram inte har sett mina morgonpromenader. De har blivit så viktiga för mig, blivit en fråga om prioritet, hjälpt mig hålla mig på banan. Jag går inte särskilt fort och inte särskilt länge, men det lilla hjälper, har hjälpt mig. Jag har nästan aldrig med mig storkameran men brukar instagramma då och då. Här är några favoritbilder från den här våren; februari till maj.


På instagram heter jag kristinladstrom.

2 comments :

  1. Du skulle kunna ge ut en bok med det namnet. och dessa bilder. De får mig att längta till gbg så det gör lite ont i magen. Fantastiska! Jag tror jag börjar bli en äkta göteborgare. Eller hur länge måste man bo där innan det är legitimt? Fast det kanske inte är tiden som avgör det.

    /Carro M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men du är ju för fin! Vad snällt sagt! Jag tycker "äkta" är ett dumt ord. Bor man här och trivs så gör man väl det! :)

      Delete