sista lördagen i maj

Helgen som gick var så god och fin mot mig. Jag fick ha Jens här hos mig och vi tog superlånga sovmorgnar varje dag och kunde nästan nästan låtsas som att han inte skulle åka hem inom några dagar. Och vi träffade bara en massa fina människor hela tiden. Först var det fredagsfest och den har ni ju redan sett, och sedan var det lördag:


Vi eftermiddagsfikade med Jens kusin Joel och hans fru Anna-Karin på Kanolds. Jag trugade lite för att få fota dem; Jens kunde intyga att man "snart vänjer sig". :)


På kvällen åt vi smarrig middag (potatissalladen är från ett recept som Johanna har och som jag tror heter "potatissallad med extra allt", det stämmer rätt bra) med Trevliga Trion i Utby.


Och sen hade vi spelkväll med Lisas Mariannechokladmousse, så sjukt gott. Och så bra kväll!


Just nu är jag nog i en extra snuttig fas för jag kan liksom inte sluta tänka på hur grymt det vore om den här mannen bara var här JÄMT.

No comments :

Post a Comment