sista söndagen i maj



Och så blev det söndagen som var efter den här lördagen och den var lika fin den. Först var det mors dags-fika hos mina föräldrar:


Mina föräldrar är inte så avspända med det här med att vara med på bild (de står ut en liten liten stund, men inte utan att klaga) men de här bilderna blev ju superfina. Blir liksom lite blödig av att titta på dem. De är så mycket mina föräldrar.


När vi ändå var därhemma tog Jens och jag en promenad runt Skatås. På vägen hem gick vi förbi min gamla skola. Elva år tillbringade jag där (två år på förskolan och sedan hela grundskolan). Jag trivdes i skolan, kanske minst på mellanstadiet, men till och med det var helt okej. Skola har liksom aldrig varit något problem för mig.


På kvällen var vi (och Bersa) hos Anna H och Johannes på kvällsfika.


Så himla trevligt och mysigt och nödvändigt bara. (Och smarriga scones.)

Walk the Moon | Shut Up And Dance

No comments :

Post a Comment