skolavslutningsveckan

Förra veckan var det skolavslutningsvecka; alla avslutningar på samma vecka, på alla mina jobb. Men jag var bra förberedd och hade planerat smart, så allt gick bra. Såhär såg det ut:


MÅNDAG Här är jag och min superfina popkör! Cirka världens raraste gäng. Hoppas många vill fortsätta till hösten!


Och här är jag med den gigantiska bukett jag fick av dem efter konserten. Så fint av dem! Jag blev superglad.


Okej, en till på buketten. :)


TISDAG Personaldag med planering, utvärdering, kompetensutveckling och sedan middag på Öckerö. En så vansinnigt trevlig kväll var det (det kommer ett helt inlägg om det sen).


ONSDAG På dagen var jag på grundskolan där jag jobbar och repade inför skolavslutningen, men på kvällen var jag och sångpedagogkollegorna och åt middag på Thali. Smarr-mat.


FREDAG Skolavslutningdags! När jag först började vicka med att kompa eurytmilektionerna tyckte jag att det här med eurytmi var superflummigt och lite tokigt. Nu tycker jag att det är väldigt vackert, och fortfarande lite tokigt. Inget fel i det.

Och sedan fick jag semester och åkte till Malmö och blev sjuk, riktigt redigt tok-förkyld - såklart, som alltid när jag har lov. Idag är jag instängd med feber på femte dagen. Hej och hå.

Simon & Garfunkel | April Come She Will

No comments :

Post a Comment