bastuklubb & fudgefest



Jag håller på och härjar mig igenom en backlog av massa fint som hänt i december. Här är två sammankomster med vänner:





Första advents-bastu! Det var förmiddagen efter den här julfesten så jag hade väl inte sovit så väldigt mycket, men jag är glad att jag gick i alla fall. Min bastuklubb är en ständig källa till stöttning och klokskaper och gapskratt.



Anna följde med mig hem efteråt för att hinna prata lite mer. <3


Veckan efter var det Freaky Friday Fudge Fiesta Frenzy. Traditionsenlig (här är förra årets). Har ni sett en sådan vacker syn?


Jag kom lite sent, mitt i poängpromenadsrättningen, så jag fick racersvara på alla frågorna.









Jag fotade i princip bara medan vi satt där och rättade poängpromenaden, för resten av tiden var jag upptagen med att äta tolv olika sorters fudge (eller hur många det nu var - någonstans där i alla fall) och träffa de här störtfina personerna. Vilket ju som ni förstår inte är fy skam.

the King's Singers | Ding Dong! Merrily on High

No comments :

Post a Comment