helgen v. 50



Förra helgen var en så fin och maxad och julig helg! Så som det tenderar att bli för mig helgen alldeles innan jul. Detta hände:



Vi började med brunch i högkvarteret.


Sedan hade vi tänkt att vi skulle ha sydag och syssla med medeltidskläderna, men det blev kanske inte så jättemycket med det ... David kom dock på att han kunde ta på sig muddtyget (som inte är till medeltidskläder alltså utan till nyårsoutfiten - mer om det senare :)) som klänning, mycket praktiskt!


Frampå lunchtid gick vi ut för att skaffa lunch - alltså pizza.


Och det snöade och var EXAKT så idylliskt att vara ute och promenera som det ser ut.


Tillåt mig presentera Green Supreme: Crème fraiche, ost, halloumi, portobellosvamp, rödlök, grönkål, citron och flingsalt. Fy fasen vad gött det är.


Sedan gjorde vi ungefär det här resten av eftermiddagen.

Och sedan åkte vi iväg till Forum, för Gentle Sorrows skulle gigga på julbluesen, hurra!



Jag var RÄTTSÅ emotionell den kvällen och hade mycket att göra av med - som ni kanske ser. Ledsen att det inte finns bättre bilder, men vet ni vad? Det finns liveinspelningar! Jättefina liveinspelningar! Så fort det är mixat och fixat så kommer ni få höra! Det låter så grymt redan direkt ur mixerbordet att jag verkligen tror att det kommer bli toppen. Om jag nu får skryta lite. :)


Dagen efter gick David, Johanna och jag på Jul på Liseberg. För det ska man ju. Fast man kanske inte måste. Men man kanske vill.







Det var en väldigt fin helg.

Teo Macero & His Orchestra | Deck the Halls

No comments :

Post a Comment