löst jox i början av maj



Sen sist! Den första maj kramade jag mina föräldrar för första gången på mer än ett år. Det var ju heltokigt. Jag var lite tårögd och de helt osentimentala som vanligt, hehe. :)


En annan dag var jag på Hisingen, alltid exotiskt!


Jag tittade på båtar


och blomster


och promenerade med Robin.


Pysslade med mina fotoalbum några kvällar.


Och en dag var det alldeles höstigt ute fast det var första veckan i maj.


Jag var ute och promenerade med Lisa och ingen av oss lider ju av hösten, så vi var egentligen inte missnöjda med det.



Och jag var såhär fin! Firar att jag nu har så redigt med silver i håret att det verkligen märks, som slingor i håret. Gillar inte att kvaliteten på håret har blivit strävare nu på gamla dar, men det SER ju bra ut i alla fall! :) Och hur sjukt långt är mitt hår?!


Fin-Lisa!


Eftermiddagsljus.


Diskbänksrealism! Vad vi är trötta på det här köket nu. Liam längtar efter diskmaskin och jag längtar efter ett golv som inte lossnar och släpper i hörnen. Men vi härdar ut och letar lägenhet för fulla muggar.



Tredje promenaden i detta blogginlägg tog jag med Erik, och jag lyckades till slut fånga ett och annat leende på bild! Det var ju på tiden.

Annars har jag mest hållit på med min b-uppsats i musikvetenskap. Det går bra än så länge, men jag är frustrerad på hur svårt det är att börja - det kan ta mig flera dagar att få mig själv till att bara BÖRJA skriva ett avsnitt, men när jag väl börjat går det hur fort som helst att fixa själva skrivandet, och sedan blir jag nästan alltid nöjd med det jag skrivit ... För att sedan ha lika svårt att börja med nästa avsnitt dagen efter. Varför är det så?

No comments :

Post a Comment