utflykt till stora amundön



I lördags var jag på Stora Amundön för utflykt med Liam, Mattias och Anna. Så fint! Jag hade inte träffat Mattias på flera månader och inte Anna sedan före pandemin, så det kändes superlyxigt att träffa dem och fanns massor att prata om.


OBS att Mattias hade shorts för att han hade sprungit dit (och skulle springa hem). Alltså ...



Vi tittade på havet!


Och utsikten!


Och hittade en solvarm klippa i lä att äta lunchmatsäcken på.




Mattias tog gulliga bilder på mig och Liam.


Tänk att jag inte har tröttnat på den där mannen än va! Vilken grej. Det har aldrig hänt förut. Misstänker att det är något särskilt med honom.



Ett par timmar senare hade vi traskat runt längs en massa fina stigar och ändå inte varit överallt. Tokigt att jag inte varit på Stora Amundön tidigare, det är ju jättevackert där! Kan tro att det är rätt trångt på sommaren förstås, men blir ändå rätt sugen på att åka tillbaka när det är badväder. Vi får väl se! Härligt utflyktsmål för en majlördag hur som helst.

Breabach | Prince's Strand

No comments :

Post a Comment