marcus & johanna | bröllop i ljungskile del 1



I somras gifte sig fina Marcus och Johanna och jag hade äran att vara både fotograf och gäst. Hela dagen var så kärleksfull och härlig att jag blir helt rörd av att minnas det! (Och perfekt fotoväder - jag hade inte kunnat önska mig bättre. Färgerna!!! Vilken dröm!)

Brudparet hade bestämt sig för att börja sin bröllopsdag med morgondopp i havet, och jag fick vara där och dokumentera det. Jag tog massvis med bilder förstås, för många för det här blogginlägget, men här är två:



Lite senare promenerade vi ned till havet igen för att fota porträtt. Och det var SÅ KUL. Så lätt och härligt och roligt. Det är något särskilt med att få tillbringa de där stunderna innan vigseln ihop med ett brudpar, det säger jag varje gång, och alldeles extra när det gäller vänner jag känt sedan folkis. Nämen det bara bubblade av kärlek om Marcus och Johanna hela dagen, och nu kommer LÖJLIGT många bilder för det var faktiskt helt omöjligt att välja färre!











































Tack för förtroendet, Marcus och Johanna! Det var en ära. <3

Mejram | Alla mina år

No comments :

Post a Comment